Vrácení zboží
Věříme, že budete s každou objednávkou a s naším zbožím zcela spokojeni. Pokud však z jakéhokoli důvodu spokojeni nebudete, máte zákonnou možnost vrátit jakoukoli položku (musíte mít účet či fakturu) v původním stavu, aby vám mohla být navrácena plná částka ceny zboží, a to do 14 pracovních dnů od doručení zboží. V případě, že chcete zboží vrátit, kontaktujte náš zákaznický servis na telefonním čísle +420 737 035 254 (pondělí až pátek od 9:00 do 17:00) nebo pište na e-mailovou adresu [email protected] a uveďte prosím číslo vaší objednávky. Zákaznický servis vás následně provede celým procesem vrácení zboží.
Pokud se rozhodnete vrátit zboží z jiných důvodů, než jsou vady zboží nebo neúplné nebo nesprávné dodání zboží, cena za dopravu se nevrací a náklady spojené s přepravou zboží zpět k nám nese zákazník. Účet za poštovné vždy uschovejte, může sloužit jako doklad o tom, že bylo zboží skutečně odesláno pro případ, kdyby zásilka nedorazila na správné místo.
Adresa pro vrácení zboží:
MAKROFAKT s.r.o.
Lidická 667 (areál Sellier & Bellot)
258 01 Vlašim
Zboží poškozené, vadné nebo dodání nesprávného zboží
Jestliže:
1) dodaný produkt není to, co jste si objednali (a to včetně adekvátní náhrady výrobku), nebo neodpovídá jeho popisu; nebo
2) dodaný produkt nemá dostatečnou kvalitu,
European Webshop Group vám podle vašeho výběru dodá náhradní výrobek nebo vám vrátí zaplacenou částku a přiměřené náklady vzniklé na vrácení zboží.
Upozorňujeme na fakt, že není možné převzít zboží, u kterého se lze oprávněně domnívat, že již bylo používáno. Zboží musí být do našeho prodejního centra vráceno v původním stavu do 14 pracovních dnů od jeho doručení. Prosím, ověřte si, že je zásilka dobře zabalená a uzavřená. Nezapomeňte si uschovat doklad o odeslání zboží zpět. Účet za poštovné vždy uschovejte, může sloužit jako doklad o tom, že bylo zboží skutečně odesláno pro případ, kdyby zásilka nedorazila na správné místo. Neručíme za zboží, které bylo ztraceno v průběhu přepravy.
Pokud jste si vybrali variantu navrácení peněz, zpracujeme zpětné proplacení na váš účet v termínu 30 dnů od obdržení vráceného zboží za předpokladu, že jste zboží vrátili dle výše uvedených pokynů, tedy v původním stavu s vyplněným formulářem, a to do 14 pracovních dní na naši adresu uvedenou ve formuláři. O vrácení peněz na váš účet vás budeme opět informovat e-mailem.
Pokud European Webshop Group rozhodne o navrácení peněz a vrácené zboží nebude včas doručeno a ani připraveno pro svoz, v případech, kdy je to třeba a dopředu domluvené, má European Webshop Group nárok požadovat po zákazníkovi odškodnění, které se skládá z kupní ceny zboží plus původních poplatků za doručení. Společnost European Webshop Group má nárok inkasovat tuto částku stejnou formou a stejnou platební metodou, jako byla učiněna objednávka tohoto zboží.
Tato obchodní politika platí pouze pro nákupy uskutečněné on-line na www.australiangoldshop.cz; nemůžeme vracet peníze za objednávky učiněné u maloobchodníků, kteří s námi spolupracují. Zpětné platby budou vraceny stejným způsobem a stejnou platební metodou, jako byla provedena původní platba, co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů.
Upozorňujeme, že nemůžeme přijmout zboží, které bylo očividně použito. V tomto případě vás budeme informovat, že k navrácení peněz nedojde, zboží vám do 28 dnů od tohoto oznámení zašleme zpět na vaše náklady.
Zákazníci ze států Evropské unie mají dle evropské legislativy právo do sedmi dnů od data doručení nákupu od smlouvy odstoupit. Vaše zákonná práva zůstávají nedotčena.
Máte-li další otázky stran vrácení peněz za vrácené zboží, obraťte se na oddělení služeb zákazníkům na tel.: +420 737 035 254 (pondělí až pátek od 9:00 do 17:00) nebo pište na e-mailovou adresu [email protected].